srijeda, 30. travnja 2008.

10. Udine Far East Film - prvidan


Dan treba zapoćet jakom kavom i obilnim doručkom

Ne smije se preskočit ni makijato i brioš

Pang Ho-cheung u akciji

Filmske literature i DVDova nije falilo

Keta traži autogram od Satoshia

Umorna?


Naš ulaz

Pang Ho-cheung

ovo su filmovi

A naslov je izgledao tako zabavno

Još jednom Miki Satoshi

Gdje jest nego kod kineza

Što pit nego kinesko pivo




Što smo dakle gledali i kako mi se to svidjelo:
Me...Myself
Ljepi glumci, romantična priča, dosadno, predvidljivo.
Kala malam bulan mangambang
Film je poče u 2 popodne a ja sam za vrime projekcije zaspa. Toliko o tome.
Adrift in Tokyo
Već sam se pobojao da će ovo bit loš dan kad je uletio Miki Satoshi da spasi dan.
Prekrasan film o starom utjerivaču dugova koji nagovori mladog studenta da ga otprati  u centar Tokija di će se predat policiji jer je ubio svoju ženu koju je jako volio i još jednom želi prošetat kroz mjesta di su oni šetali
Želim ić u Tokio, ili barem pogledat još ovakvih filmova
Funuke, Show some love you losers!
Incest, obiteljsko nasilje, mučenje, samoubojstvo, prostitucija, manga sve je to i još više stalo u ovu krasnu crnu komediju.  Svakako pogledat.
The Dectective
Pijanac uleti privatnom detektivu u ured sa fotografijom žene koja ga želi ubit. On ne zna ništa o njoj i želi da ju dektektiv nađe i objasni joj da on nema veze s tim. Kako istraga napreduje sve je više mrtvih...
Triler sa puno nananaBU! situacija. Nije loše.
Love master
Svašta sam očekivao od filma koji je u programu svrstan pod Pink-movies, ali sigurno ne ovo.
Kao skinuto sa noćnog, vikend programa Pro7 od prije 15 godina

Nema komentara: