srijeda, 30. travnja 2008.

10. Udine Far East Film - nedija


Nedija nam je donila krasno vrime

Stigli smo nešto grada i vidit

Azija na svakom koraku

Tek da vidite koliko je kino, ovo je pogled s 3. galerije

Baloni me ne prestaju oduševljavat

Gužva van...

.. i nutra

Miki Satoshi pred projekciju

Što smo dakle gledali i kako mi se to svidjelo:
A flower in hell
Dio retrospektive Shin Sang-oka, drama o Koreji nakon rata nije najboljki izbor za nediju jutro.
Nešto poput crnog vala u jugoslavenskoj kinematografiji, dobro ako ste za to koncentrirani i voljni.
Ja nisam bio, pa smo sutra hin Sang-oka prskočili jer je opet bio u jutarnjem terminu
Mr Cinema
Život u Hong Kongu od 60tih godina do povratka u okrilje Kine, u obitelji kineskog nacionaliste-socijaliste. Još jedan zabavan i topal film koji kaže da treba vjerovat u ideale.
In the pool
Prva od 3 Satoshijeve komedije koje smo gledali, nakon koje smo odlučili da moramo svakako poglrdat i preostale. 3 neurotika i psihijatar gori od svih 3 zajedno.
The Assembly
Najlakše bi ga bilo opisat kao kineskog vojnika Ryana, samo predugog i u završnici ni približno toliko zanimljivog. Šteta.
Going by the book
Korejska komedija o revnom policajcu koji dobije zadatak da u simulaciji/vježbi pljačke banke glumi pljačkaša. Moj favorit dana. Nekoliko nezaborafnih fora :-D
Deathfix: die and let live
Još jedna Satoshijeva komedija, razuzdanija i zabavnija nego In the pool.
Na trenutke me podsječala na strah i prijezir u Las Vegasu. Zabavno prije svega, mrvicu predugo



Nema komentara: